ვინ ვარ მე?

ახლა ,,დღიურთან” წავაწყდი საინტერესო რამეს…რამდენნაირი სტატუსი გააჩნია ადანიანს   …ცოტა ,,კორექტივები ” შევიტანე და.. :–) მაშ ასე:ვინ ვარ მე?

ადამიანი

დედამიწელი

ევროპელი

მართლმადიდებელი

კავკასიელი

ქართველი

აჭარელი

ბათუმელი

შვილი

და

შვილიშვილი

დისშვილი

ძმისშვილი

დეიდაშვილი

მამიდაშვილი

ბიძაშვილი

მამიდა :–)

დეიდა:–)

ნათლული

ნათლია

მეზობელი

მეგობარი


კურსელი

კლასელი

სტუდენტი

bsu-ელი :–)

სემინარიელი

ბლოგერი

მოდერატორი

ავტორი :–)

ვაი–მხატვარი :–(

ვითომ მწერალი  :–(

მომავალი იურისტი :–)

არშემდგარი ჟურნალისტი :–(

მედავითნე

მკითხველი

ბიბლიოთეკაფილი:–)))))

ბლოგერომან–ბლოგეროფილი :–))))))

გამოუსწორებელი ოპტიმისტი

მეოცნებე

შემგროვებელი

მაძიებელი ..

ფილოსოფიაზე და ფილოსოფოსებზე შეყვარებული…

დროის მფლანგველი

ცოტა ჭკვიანი

ცოტა ნიჭიერი

ცოტა მშიშარა :–(

ცოტა აბეზარი :–(

ხანდახან ,,ფროილაინ ლაქლაქა” :–))))))))….

ვეღარ ვიხსენებ..:–( მერე დავამატებ :–))))))

ხო მართლა…ალუბლებზე,მზეზე,სითბოზე და სიყვარულზე შეყვარებული….


ვთაგავ ყველას ვისაც სურს დაწეროს…. :–)

15 thoughts on “ვინ ვარ მე?

  1. მომეწონა ძალიან🙂 განსაკუთრებით ”ვაი მხატვარი” არ ვიცოდი ეს და სიამოვნებით ვნახავდი შენს ნახატებს.

  2. ხოო,მართლაც ვხატავ..ცოტცოტას,მერე დავდებ ჩემს ნახატებსაც..გაიხარე მოიაშ :–) :–*

  3. “ვთაგავ ყველას ვისაც სურს დაწეროს…. :–)” – დავინტერესდი და დაწერა მომინდა,ეს პოსტი მემგონი უფრო დამეხმარება გავარკვიო რა ვარ,არც კი დფავფიქრებულვარ ასეთ რამეებზე🙂

  4. რა საინტერესოაა.მომეწონა უახლოეს მომავალში დავწერ,ჯერ არ ვიცი ვინ ვარ😀

  5. მეორედ წავიკითხე და ისევ იგივე ფიქრმა გამიელვა:”რამდენი ყოფილხარ”. მომინდა, რომ თეგ თამაში მოგპარო და მეც დავწერო, თუ რამდენი და როგორი მრავალფეროვანი ვარ. ლინკს დავდებ მერე აუცილებლად. :*

  6. 🙂 გენაცვალე:* აუცილებლად დაწერე:) პოსტის ბოლოს ხომ მიწერია ვთაგავ ყველას ვისაც სურს დაწეროს მეთქი..:) ასე რომ კითხვაც არ იყო საჭირო:) :*❤

  7. უპირველს ყოვლისა ვინ ხარ შენ?
    – ღვთის შვილი (უძღები შვილი)🙂
    – სასუფევლის მოქალაქე
    – მრევლის წევრი🙂

  8. სასუფევლის მოქალაქე – ამაზე კარგი ეპითეტი არ არსებობს:*

Leave a Reply

